środa, 24 kwietnia 2013

Druga edycja Dancing With The Stars?



Producent długo myślał co zobaczymy po pierwszej edycji. Na początku chciał zrobić program wokalny, ale po długich rozmowach producent postanowił zrobić druga edycje tanecznego show. Producent w rozmowie powiedział, że już kupił licencje na drugą edycje.

- Oficjalnie mogę potwierdzić, że druga edycja Dancing With The Stars powstanie. Już teraz zaczynam szukanie gwiazd.

Nie wiadomo czy druga edycja będzie z zmienionymi zasadami czy też nie. Też nie wiemy kiedy by ruszył program. Jak się dowiedzieliśmy producent już dzwonił do paru gwiazd, miedzy innymi do Joanna Moro, Maćka Musiała, a nawet do Adama Małysza. Czy gwiazdy przyjęły zaproszenie? Tego dowiemy się nie bawem.

5 komentarzy:

  1. Świetnie, że będzie druga edycja DWTS. Chciałbym jednak, aby delikatnie zmienił się skład jury. Co do osób, które mają szansę zatańczyc, to mam nadzieję, że potwierdzi się udział Joanny, będzie moją wieeelką faworytką ;) Czekam na kolejne newsy [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciał Joannę, też ją chciałem wziąć do 2 edycji. Super, że będzie ta druga seria, czekam niecierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym był za Joanną i Maciejem, Adam jest mi obojętny! Ale się cieszę, że będzie kolejna edycja DWTS!

    OdpowiedzUsuń
  4. Joanna jest świetna, u mnie w 3 sezonie też wystąpi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę że będzie 2 edycja :)Fajnie jakby Joanna wystąpiła.

    OdpowiedzUsuń