poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Zakłady bukmacherskie!


Przez ostatnie dwa dni, na facebooku nasi fani mogli obstawiać Dancing With The Stars. Fani uważają, że największe szanse na wygraną ma Marzena i Krzysztof oraz Marieta i Robert. Bukmacherzy sądzą, że w najbliższym odcinku pożegnamy Jakuba i Blankę. Ale czy tak będzie? Oto poniższe kursy.

2,83 - Marzena i Krzysztof
2,83 - Marieta i Robert
10,00 -  Ilona i Łukasz
13,40 - Anna i Stefano
20,00 - Michalina i Rafał
22,50 - Jakub i Blanka

Czy wy też tak obstawiacie?

5 komentarzy:

  1. Identycznie, jak ja obstawiałem :) [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obstawiałam trochę inaczej. Możliwe że Kuba odpadnie ale jak dostanie mało punktów, bo jak dużo to raczej przejdzie. Natomiast jestem prawie pewna że Marzena i Marieta będą w finale. [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też trochę inaczej obstawiam,ale o finał chcę aby walczyły Ania, Marieta i Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobnie obstawiałem. Mam nadzieję, że w finale będą Marietta i Marzena.

    OdpowiedzUsuń