piątek, 26 kwietnia 2013

Katarzyna zostaje!



To pewne Katarzyna Glinka poprowadzi drugą edycje Dancing With The Stars. Producent oficjalnie spytał się aktorkę o prowadzenie programu. Aktorka zgodziła się i powiedziała :

- Jasne, że chce poprowadzić drugą edycje. Z całą ekipą fajnie mi się żyję i chce zostać.

Antoni Pawlicki sam się wycofał z prowadzenia.

- Jeszcze przed pierwszym odcinkiem Dancing With The Stars, miałem sporo czasu i chętnie się zgodziłem. Póżniej miałem już tego czasu mniej. Zacząłem grać w serialu "Komisarz Alex" i tego czasu mam nie wiele dla siebie. Dlatego wycofuje się z drugiej edycji.

Cieszycie się, że Kasia zostaje? Kogo chcielibyście zobaczyć na miejscu prowadzącego?

5 komentarzy:

  1. Super wiadomość, tylko szkoda mi Antka. Na jego miejscu widziałbym hmm... może Krystiana Wieczorka? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się z tego, że Kasia zostaje, ale z tego, że Antek odchodzi to już nie. Ciekawe, kto go zastąpi, nie wiem jednak kto mógłby.. Czekam na kolejne info [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo, super, że Kaśka jednak zostaje :) Ale Antka mi jest trochę szkoda. Kogo bym widział w zastępstwie Antka. Hm.. może takiego pana, który jeszcze nie miał okazji prowadzic żadnego show, tak jak to było z Antkiem? [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że Kasia zostaje, bo dodaje uroku temu programowi. Szkoda Antka, ale mam nadzieję ze znajdziesz jeszcze lepszego prowadzącego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej szkoda Antka :( No cóż, ciekawe kto go zastąpi.

    OdpowiedzUsuń