sobota, 27 kwietnia 2013

Czubaszek w programie!



Producent już od paru dni mówi o gwiazdach. Wiele gwiazd odmówiło producentowi, ale też znalazł już pierwszą uczestniczkę do drugiej edycji. W drugiej edycji zobaczymy pisarkę oraz satyryczkę . . . Marię Czubaszek.

- Uważam, że Pani Maria jest miłą i humorystyczną osobą. W pierwszej edycji mieliśmy w starszym wieku Marzenę i Marylę, które cieszyły się wielkim poparciem u widzów. Miejmy nadzieję, że Pani Maria także przepadnie do gustu naszym fanom. - Producent

A co na to Pani Maria ?

- Najpierw do miej dzwonią i mówią mi czy wystąpię w drugiej edycji Dancing With The Stars. Na początku pomyślałam, że gówniarze ze mnie jaja robią <śmiech> Ale kiedy tak do mnie dzwonili to w końcu się zgodziłam. Nie chciałam im już kasy zabierać <śmiech>  Jak będę tańczyć to zobaczymy jak będę słabo to zrezygnuje <śmiech> Wyobrażają se państwo mnie w rumbie czy tam w sambie <śmiech>.

Czy cieszycie się, że Pani Maria wystąpi w programie? Będzie waszą faworytką? Jak myślicie z kim ona zatańczy?

5 komentarzy:

  1. Super ! Bardzo ją lubię :) Nie doczekam się już 2 edycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zaskoczenie o.O Będzie to chyba moja największa faworytka. Z kim zatańczy? Trudno powiedziec [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahahahahahahahahaha, jebłem! xD Jakoś nie mogę sobie jej wyobrazić w programie, no nie wiem czemu! ;P Lubię ją, więc trafia do grona faworytek. [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywna osoba, lubię ją i fajnie jakby wystąpiła w programie :D Chociaż również nie mogę sobie jej wyobrazić w tańcu. [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ją, ale nie będę jej kibicował, nie nadaje się do takiego programu :) [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń