piątek, 3 maja 2013

Bronisław Cieślak w Dancing With The Stars!



Skład drugiej edycji będzie wynosił 14 par. W programie udział potwierdziła Maria Czubaszek i Katarzyna Dąbrowska. Do tego kompletu dołączy aktor i dziennikarz znany z roli Bronisława Malanowskiego z serialu "Malanowski i partnerzy". . . Bronisław Cieślak. Aktor na początku nie był zainteresowany, ale pozniej przyją zaproszenie.

- Nie za bardzo interesuje się takimi programami. Żona i córka zachęciły mnie do tańca, więc nie mogłem odmówić - mówi zadowolony Bronisław Cieślak.

Czy Bronisław będzie waszym faworytem? I jak myślicie z kim zatańczy?

6 komentarzy:

  1. No, nie spodziewałem się :) Lubię Bronka i będzie moim faworyem. Może nie takim mocnym, ale jednak [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie moim mocnym faworytem. Zatańczy może z Magdą Soszyńską-Michno? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę! Bronek Malanowski będzie! Wspaniała wiadomość, cieszę się, bo mam w taki sposób kolejnego faworyta w drugiej edycji. A zatańczy... może z Janją Lesar? [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja go nie znam, więc faworytem nie będzie.. A myślę że zatańczy z Anną Głogowską. [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię go, ale nie będzie moim faworytem. A z kim zatańczy? Może z Pauliną Biernat? [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń