wtorek, 30 kwietnia 2013

Katarzyna Dąbrowska uczestniczką drugiej edycji!



Producent już od paru dni kompletuje skład i na liście uczestników jest już Maria Czubaszek. Drugą uczestniczką programu będzie aktorka znana z roli Wiktorii z serialu "Na dobre i na złe" Katarzyna Dąbrowska. Aktorka, już od paru lat gra w filmach i w serialach, a taniec uważa za nowe wyzwanie.

- Na początku byłam w szoku, że dostałam zaproszenie do tego programu. Zdecydowałam się tylko dla tego ze chciałabym poznać taniec. Nigdy nie tańczyłam więc może być to ciekawe wyzwanie.

Czy Katarzyna będzie waszą faworytką? I jak myślicie z kim ona zatańczy? Dalsza część newsów już wkrótce.

5 komentarzy:

  1. Może będzie faworytką, ale nie wiem. Cieszę się, że wystąpi, ale też ją chciałem wziąc do 2 edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia trafia do grona moich faworytów jak najbardziej! Myślałem o niej, by wzięła udział w Let's Dance, ale chętnie pogłosuję na nią u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ją i tym sposobem trafia do grona faworytów [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wiadomość :) [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jej.. Ale ładna jest ;) [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń